Száz szónak is egy kép a vége – 46. hét: Madártávlat

Nem emlékszem, hogy gyerekkoromban nagy problémát jelentettek volna matekból a szöveges feladatok. Szenvedélyes olvasó és számoló voltam, a kettő összekapcsolása nem jelentett különösebb kihívást. Úgy látszik, a kor ezeken a képességeimen is nyomot hagy – még szerencse, hogy az élet egyre kevésbé követeli meg ezen a területen a helytállást.

Az eheti feladat címe angolul „bird’s eye”, és a szóviccek avatott fotográfusaként azonnal elkezdtem a lehetséges fotózható madárszemeket sorra venni. Egy csirke szeme a baromfiboltban? Egy játékbagolyé? Egy tyúkszem? (Mondjuk ez angolul egy kissé értelmezhetetlen lenne.)

A beküldés előtt még egyszer ránéztem a kiírás szövegére, és rá kellett döbbennem, hogy a feladat egyértelműen az, hogy valamit függőlegesen lefelé fényképezzünk le.

Jött az újratervezés. És bevallom, egy kicsit sportszerűtlenkedtem. Tavaly készítettem egy képet a Westend „food court”-jának a galériájáról. (Csak nagyon zárójelben: a Google fordítója a „food court”-ot „étkezési bíróságnak” fordítja. :)) Szóval, ennek a szerintem egész jól sikerült képnek az újrahasznosításával abszolváltam a madártávlat témát.

Végül is: csak csipegetnek, mint a madarak, nem?

One thought on “Száz szónak is egy kép a vége – 46. hét: Madártávlat

  1. Ez mekkora egy poén! Hogy “csak csipegetnek, mint a madarak”.
    Imádom a fotót, de mint egyébként mindig, a hozzá tartozó szövegedet is.
    Mindig jót szemezgetek az írásaidból. 🙂

    Like

Leave a comment